co misto RealTermu?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Květen 15 21:30:07 CEST 2015

To mě na Linuxu docela vytáčelo že se nemůžu připojit na USB CDC hned
jak ho připojím, vždycky se to povedlo tak na potřetí. Až když jsem si
vytvořil vlastní CDC a začal sledovat, co se tam vlastně děje. A ejhle -
ta enumerace cdc-acm trvá relativně dlouho (víc jak 10 s) protože ten
driver zkouší AT příkazy na různých baudrate a vždy čeká na odpověď. A
dokud běží enumerace, tak se připojit nejde. Počítám, že na Windows to
bude podobné.
To jen na okraj, kdyby někdo nadával tak jako já - celkem není proč.

Mrazík