OT mech: roxory

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Květen 15 15:22:54 CEST 2015

Velmi doporucuji si najit stavare a jeho prostrednictvim to konzultovat
se statikem. Zadne papiry a byrokraticke kravoviny, jen ciste odborne
stanovisko a navrh.

Myslim, ze uz jsem to tu nejmene jednou psal.

Ten stavar ci statik si taky nebude sam navrhovat treba sitovy spinany
zdroj s garantovanou izolacni a jinou bezpecnosti...

To rikam coby technik, ktery si obecne poradi s kdecim a kde co si dela
sam. Vsechno ma ale sve meze, zejmena kdyz je to urcene i pro jine osoby.

Soukromy nazor: roxory nejsou urcene pro takovy typ namahani. Je treba
nosnik, konkretne nejaky ocelovy (nerez) profil, tvary mohou byt ruzne
(I, T, jackl...). Podrobneji ale viz ten stavar se statikem.

Jinak lavka je visuta, ne vysuta (pokud je odvozena od visuteho mostu,
ale pak zas nevim, co ty roxory). Paklize ma byt vysunuta, tak je vysuta
spravne.

--
Jirka