Kolik fotonu na bunku

Pátek Květen 15 12:11:12 CEST 2015

Dlouhé časy jsou problém - vybíjení svodovým proudem buněk, proud za
tmy... Proto má každý foťák nějaký max. čas, který výrobce určil. Není
tam "B" jako u foťáků na film. Musíte foťák postavit na stativ, dělat
jeden obrázek za druhým a pak to v počítači zprůměrovat. Já si můžu u
foťáku nastavit jakousi korekci, kdy si to nasnímá tmu a pak to od
naexponovaného obrazu odečte. Neviděl jsem, že by to mělo velký vliv.

Anděl