Eagle a knihovny s ruznym rastrem

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Květen 15 11:04:07 CEST 2015

Predkladam do fora nasledujici problem:

jak v Eagle co nejrozumneji vyuzivat existujici knihovny s ruznym
rastrem (grid) tak, aby se vyvody zejmena ve schematu vzdy "potkaly"?

Jedna se mi nejen o znamou kolizi metrickych a imperialnich rozmeru, ale
i o nesoudelne inkrementy v jednotlivych knihovnach a nasledne pak v
dokumentu (*.sch ci *.brd).

K tomu dale pristupuje to, ze tradicni doporuceni nastaveni grid na 0.1"
je zrejme pozustatek ze starych casu, kdy jeste SMD soucastky byly spis
hudbou budoucnosti. Pritom to spousta starsich knihoven ma prave tak a
vadi to zejmena pri kombinaci klasiky se SMD.

Neexistuje nejaky *.ulp apod. kterym by se daly prohnat existujici
knihovny a ten by sjednotil jejich rastry?

Diky i za jakekoliv jine tipy ci napady k tematu.

--
Jirka