OT: Oprava predniho skla na aute - drobne dulky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 14 14:01:11 CEST 2015

Akurat plati jedna vec,
na tom svojom skle si to nacvicite a ked uz to budete vediet
uz to nebudete potrebovat
Fakt to stoji za to?
Na to sklo sa budete divat do konca zivotnosti auta (skla)

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Thursday, May 14, 2015 1:20 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: Oprava predniho skla na aute - drobne dulky

Zdravím,

u sad na opravu autoskla se přes lepidlo vždy přitlačí nějaká folie, aby povrch byl hladký a lepidlo se zatlačilo co nejvíce do místa poškození.
Lepidlo nesmí měnit objem, vytvrzuje se UV zářením. Kdysi jsem takovou sadu použil a docela se to povedlo.

Akorát že ta sada stála víc než oprava ve specializovaném servisu :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com