OT: Oprava predniho skla na aute - drobne dulky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 14 12:42:22 CEST 2015

On Thu, 14 May 2015, RV wrote:

> Ja mel prasklinu v uplne novem skle od kaminku cca 5mm - lepili mi to tam na
> Okruzni http://www.glazingautosklo.cz/about.html
>
> Nevybavuji si presne kolik to stalo, ale bylo to radove 500Kc. Jinak po
> oprave to nebylo vubec videt. Nicmene zaruku, ze to videt nebude vam nedaji.
> Zalezi pry take na tom jak je to stare a kolik se tam dostalo necistot.

Asi se tam zkusim napred zeptat. Zkousel jsem jeden dulek zalit lepidlem
na sklo kterym jsem kdysi uspesne slepil sklenku, ale je bud nejake divne
nebo nevim. Neztuhlo natvrdo, je malo tekute takze nevyplnilo dobre dulek.
Taky se s tim neda dobre pracovat u tak malych poskozeni.