STB Synaps THD-2800S - nefunkční DO

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Květen 13 17:13:36 CEST 2015

Ahoj Pavle,

jen tipy:

1) koupit náhradní dálku (dvěstě až třista peněz) a porovnat funkci plus
měřením kód, příp. tu koupenou neporušenou vrátit

2) analyzovat kód ze stávajícího vysílače DO něčím jako

http://ostan.cz/IR_protocol_analyzer/

http://www.bezstarosti.cz/jungle/ir_scan/ir_scan.htm

http://wiki.nethome.nu/doku.php/analyzer/start

apod.

a podle toho usoudit, jestli frekvence není posunutá (pakliže daný
bazmek používá některý z "běžných" kódů)

Viz též třeba http://www.numericana.com/answer/ir.htm apod.

3) zkusit sehnat orig. CPU a nějak ho externě naprogramovat

4) neřešit to ;-) (našel jsem cenu okolo litru, když se to ještě
prodávalo, čili úsilí tomu náleží jen poměrně omezené)

Frekvenci ten brouk bere třeba z kalibrovaného interního RC oscilátoru,
viz různé jednočipy.

--
Jirka