Problem s Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 v1.0

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Květen 13 13:25:03 CEST 2015

Dobry den,

ja ju pouzivam v praci uz sedem rokov, 'x' funguje normalne.
Jediny problem je, ze sa popisy klaves SDFGCVB KLM,. a sipky vysuchali.
To je potom sranda pozerat na kolegov, ked mi chcu nieco ukazat, ako
hladaju pismenka.

Richard Kaliciak