co misto RealTermu?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Květen 13 10:42:15 CEST 2015

Aha, dakujem.

Ja TT pravidelne nepouzivam, ale je fakt, ze zatial vsetky terminaly, co
som videl, ktore sa snazia logovat a sucasne zobrazovat, obvykle koncili
zle. Realterm je prave dobry v tom, ze umoznuje vypnut zobrazovanie pocas
logovania; mozno existuju aj lepsie ktore dokazu to zobrazenie pocas
logovania robit tak, aby sa casom nezahrckali, ale moc sanci tomu nedavam,
lebo programovanie na PC je typicke prave predpokladanim nekonecnych
zdrojov (pamate aj casu).

wek