planzeta - stredici diry

Středa Květen 13 02:01:41 CEST 2015

napadlo mě že pouzdra IC jsou čím dál menší a i když dělám kusovou
výrobu, dá mi práci šablonu proti desce přesně vystředit. Proto by
nebylo marné do rohů desky a do planžety udělat nějaké středící díry.
Taková první myšlenka co mě napadla - ještě jsem nikdy nezadával kulatou
díru do šablony. Jde to vůbec? Předpokládám že ano. Jaká je přesnost
kulaté díry? Asi to bude složené z malých čtverečků - není to moc
okousané? Pokud budu potřebovat přesnou díru v desce, má cenu spoléhat
na udávanou tloušťku prokovení, nebo mám zadat neprokovené díry? Byly by
to jediné dvě neprokovené díry na desce.

Anděl