[OT] zasilka z DX / sledovani

Středa Květen 13 01:02:23 CEST 2015

Nemůže to být spíš šrapnelové poslání jednoho pytle malých zásilek, který se v
Karviné roztrhne a dál jdou každý sám? Vyplacené najednou.

Tím filutou jsem myslel to, že k mé objednávce napíše cizí tracking, výsledek je
doručeno, převzato, ale někde uplně jinde. Stalo se mi to ale zatím jen 2x z asi 300
pokusů, v obou případech jsem po reklamaci dostal peníze zpět (samozřejmě jsem
tratil na kurzových rozdílech a poplatcích).
Teď mám třetí případ, jenže to pako si tam napsal uplně smyšlený ID, který shodou
okolností pošta trackuje z Finska do Brazílie, ten samý den mi napsal, že mu to
pošta ztratila a že mi to refunduje, abych si to mohl zkoupit znovu, že to
relistoval. Akorát se zapomněl pochlubit, že za dvojnásobnou cenu. Tak jsem ho
naprášil, no uvidíme (jde jen o pár chechtáků, nad kterými bych mávl rukou, ale
naprdlo mě to, tak jsem mu taky trochu začoudil)

D.O.