[OT] zasilka z DX / sledovani

Úterý Květen 12 22:19:10 CEST 2015

Ja pouzivam tyhle:

http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=RJ394490683CN
(kody ABnnnnnnnnnCD, ty se casto daji vyhledat ze stranek Ceske posty i jeste kdyz
to nema cesky kod, na ktery to preznaci na poste 120)

http://track.yw56.com.cn/en-US/
(kody nnnnnnnnnnnEF, napr. China Post Ordinary Small Packet Plus)

http://ws-shipping.com/chain/search_shippinginfo.shtml
(kody nnnnnnnnnnn, co nejde najit vyse)

Obcas maji trochu potize s anglictinou, ale vyznat se v tom da. Nejvic me bavi, jak
ty balicky precizne sledujou:
Guangzhou Terminal, left hand navigation
Parcel centers, left, next stop "Center in Shenzhen"

Obvykle to velmi dlouho lezi na nejakem cinskem letisti, pripadne jakoby ve vzduchu
(odeslano do Ceska, ale tady to jeste neprijali). Ale kdyz uz to je v tomhle stadiu,
je vyhrano, tedy pokud to neni cizi cislo, coz obcas cinsky filuta udela. Kdyz tam
je jen prvni zaznam ci dva, tak to znamena, ze to cinan zaregistroval, ale neposlal,
to se vyplati urgovat a nedat se odbyt, ze to uz poslal.

D.O.