Re: MECH: jaké ložisko?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Květen 12 18:30:05 CEST 2015

Jen pro pořádek, LM8UU a podobná ložiska pro vedení po kruhových
tyčích nebývají navržena pro rotační pohyb a kuličky se v nich při
rotačním pohybu neodvalují (pro posuvný pohyb ano, protože je tam
vyřešený oběh kuliček).

Aleš Procháska