OT: protahovaci pero

Jan Kral kral na fortech.cz
Pondělí Květen 11 20:11:55 CEST 2015

Ti co zafukují kabely do trubek používají lubrikanty na olejové bázi, je tam silikon. Má to tu výhodu, že to jednak maže a to nejzásadnější je, že to nevyschne tak, že by to zaschlo a kabel se přilepil. Údajně je nejlepší jak cenou tak výkonem intimní lubrikant z lékárny.
Jo a kabely po něm prý taky netvrdnou.

S pozdravem JK