OT: celnice a chycena podlimitni zasilka

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Květen 11 19:53:16 CEST 2015

https://www.ceskaposta.cz/sluzby/celni-rizeni/faq-caste-otazky-k-celnimu-rizeni#4

A aby člověk těm šmejdům zatnul tipec úplně, je vhodné jim ty doklady
(screenshot či výpis z platby) poslat PŘEDEM. Jinými slovy v okamžiku,
kdy jsem zaplatil a mám o tom elektronický doklad.

Do doby jejich škození zbývá zpravidla několik týdnů (z Asie), takže
času dost. Pochopitelně i na to, aby ty doklady
ztratili/zabordelili/nevímco, ale to už je pak jejich problém.

--
Jirka