OT: protahovaci pero

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pondělí Květen 11 09:13:57 CEST 2015

Na vysavac take nedam dopustit, ale tadu jde o wrapovou 80mm chranicku. Tam
uz prestava sranda, jednou jsem do toho neco musel davat a narazil jsem i s
dvoumotorovy trifazovym prumuslovym slonem s hadicemi "na cihlu". Nakonec
jsme museli v pulce kopnout.

Radek (benedikt2hw.cz)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Buchta
Sent: Monday, May 11, 2015 7:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: protahovaci pero

Me se metoda s vysavacem dost osvedcila, na baraku jsem mel slozite zamotane
husi krky ve zdech a treba i 20m nebyl problem s niti-tenkym provazkem  a
papirovou maslickou na konci, jelo to jak po masle. A to byl prumer 15 nebo
20mm a vysavac bezny, ani ne na plny vykon aby neshorel.
Pak nejaky silnejsi provazek a za tim kabel.

---