Re: OT: protahovaci pero

Kamil Novák nokam na centrum.cz
Neděle Květen 10 20:02:46 CEST 2015

Já, pokud potřebuji protáhnout hadicíči trubkou kabel použiji kousek hadříku a k němu připevním lanko nebo špagát potřebné délky. Jediné co je zapotřebí stlačený vzduch.
Kamil
> Od: Jan Linhart <hw na liny.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 10.05.2015 18:32
> Předmět: Re: OT: protahovaci pero

Kdysi jsem se pokoušel o podobnou věc. Místo pera jsem koupil tuhé rovné
lanko v umělé hmotě.
Ačkoli šlo zacpat poměrně hluboko, odpor nelineárně vzrůstal a nakonec
nebyla šance.

Řešením bylo využít sklon. Jeden to napínal zespoda a druhý zeshora.
Bylo to potřeba pulzně napínat, povolovat a nakonec gravitace zachránil
situaci a pero prošlo.

Honza