OT hadanka s make na predlzeny vikend

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 7 23:27:39 CEST 2015

>To je pravda, ale je to logicky dusledek toho, co chcete. Tj. kazdy
>preklad dava novou verzi binarky, pokud dojde k nejake zmene zdrojaku.
>
>Takze presneji - ten inkrement se musi udelat tehdy a jen tehdy, kdyz se
>ma prelozit aspon jeden .c

No a tu sme sa zacyklili... Na zaciatku bolo, ze som sa chcel vyhnut
skumaniu, ci sa zmenili zdrojaky... :-)

---

Ale aby som nebol len negativista, existuje aj riesenie ukrokom - vlozit tu
verziu do binaru po jeho vytvoreni (priamo do .elf je to zrejme dost
fuska, ani som sa o to nepokusil, ale nakoniec ten .elf ani tak
nepotrebujem lebo z neho si vyplujem za hrst .hex-ov a .bin-ov ;-) ) v tom
istom kroku, v ktorom sa verzia aj inkrementuje. Nic od nicoho nezavisi,
nic sa nemoze zacyklit, zivot je krasny... ;-)

Samozrejme z toho vyplyvaju obmedzenia co sa tyka sposobu pisania tych
zdrojakov, treba na to vopred mysliet.

Je to nie nepodobne kontrolnej sume vysledneho binaru - tiez sa neda vlozit
do zdrojakov lebo vznikne az pri linkovani...

wek