spinany zdroj s tlumivkou na zeleze?

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Květen 7 13:13:20 CEST 2015

No, takže tomu "železovému" jádru se vždy říkalo železné, popř. lépe
skládané z plechů, trafoplechů apod.
(http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezn%C3%A9_j%C3%A1dro)

Pojem "železové" se používal ve smyslu železoprachové (ferrocart - už
někdy v 60. letech jako jádra pro VF cívky) - viz též třeba
http://www.copsu.cz/mikrop/didakticka_pomucka/elektronicke_soucastky/civky.html

Jirka