[OT] dlouhý list v HTML

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Květen 6 14:03:44 CEST 2015

Ne, že bych to někdy dělal, ale definovat class a při onmouse (nebo jak se to nazývá v javascriptu) v javascriptu
předefinovat danou class?.

A nebo

ul li:nth-of-type(1n+5) {display: none;}
ul:hover li:nth-of-type(1n+5) {display:list-item}

Musel bych experimentovat, abych to vymyslel jen na jedno ul (nejsem web designer :-)