[OT] Avast

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Květen 6 13:31:05 CEST 2015

Možná jde o náhodu že to udělalo zrovna při výměně té karty. Minulý měsíc jsem měl stejný problém. Došlo k němu při současné instalaci vové verze Awastu a aktualizací Windows (Obojí automaticky). Nevím, zda šlo o problém Avastu, MS nebo vzájemné působení. To že něco kleklo by nebylo zase tak neobvyklé. Ale o dva dny později se mi ozval kamarád, kterému to ve stejné situaci udělalo to samé. U něj se mi to nepodařilo opravit jinak než návratem k bodu obnovení, takže do dneška používá starou verzi Avasta. Nepomohla ani odinstalace a nová instalace Avasta. Takže je možné že to nebude tou kartou ale prostě SW kolizí.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Gregor
Sent: Wednesday, May 06, 2015 11:56 AM
To: HW-News
Subject: [OT] Avast

Zdravim,
dal jsem do PC sitovou kartu.Interni zlobila.  Vse funguje, jen Avast hlasi
chybu pripojeni k netu.(Secure Line VPN - žádné připojení k
netu.)Naistaloval jsem ho znovu - instalace si taha data ze serveru Avast,
takze server asi bezi. Ale porad hlasi chybu pripojeni.
Je mozne ze si program Avast pamatuje sitovou kartu?

Michal Gregor

---