chyba delica

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Květen 6 10:08:04 CEST 2015

Jestli si správně pamatuji, výsledná chyba se počítá jako odmocnina součtu kvadrátů derivací podle jednotlivých proměnných
* chyba proměnné. Je z toho vidět i citlivost na daný parametr.

Chtěl jsem si to spočítat, ale zjistil jsem, že jsem po 15 letech nepoužívání zapomněl jak se derivuje zlomek ... asi ten
němec od A už klepe na mozkovnu ...

Jestli by to někoho opravdu zajímalo, tak si mohu vedle v kanceláři akademiků opět udělat ostudu a požádat je o výsledek :-)

ced