chyba delica

mrazik mrazik na volny.cz
Středa Květen 6 09:41:39 CEST 2015

Kolikrát je lepší trochu té technické intuice než přesný výpočet. Mě na
tom spíš zaujalo jak z jednoduchého problému udělat dostatečně složitý
pokud se uchopí za správný konec. Berte to tak, že statistika je přesný
výpočet nad nepřesnými čísly, takže výsledek je spíš orientační hodnota
nebo vyjadřuje určitý trend.

Mrazík