Levny kabel 3x0,08 - 3x0,3

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Květen 4 17:13:10 CEST 2015

Dobry den,
shanim nejaky levny, nestineny 3 zilovy kabel (lanko). Prurez mi staci
velmi slaby, kolem 3x0,1 mm2. Aktualne pouzivam telefonni kabel, ktery
ma uvadeny prurez AWG28 (0,08mm2) a staci to.

Potrebuju misto soucasneho pajeni pouzit konektory na DPS. Uvazoval
jsem o RJ9, nebo RJ10, jenze jich je maly vyber vychazi dost draze
(kolem 20-25Kc). RJ11/12/45 nemuzu pouzit kvuli zamene.

Nakonec se mi nejvic zalibily tyto konektory se zamkem:
http://www.gme.cz/konektor-se-zamkem-psh02-03pg-p800-164
http://www.gme.cz/konektor-se-zamkem-pfh02-03p-p800-085
http://www.gme.cz/kontakt-pff02-01fg-p800-162
Jaky na ne mate nazor?

Daji se nejak pouzitelne krimpovat na obycejny telefonni kabel?
http://wifi.aspa.cz/telefonni-kabel-4z-licna-cerny-100m-z102281
Ja s tim mel vzdy jen problemy. Na telefonni a UTP kabely jsou
pouzitelne jenom RJxx konektory.

Takze shanim lanko typu http://www.elima.cz/obchod/cyh-3x035-b-p-10475.html
zatim jsem nasel treba
http://www.tme.eu/cz/details/liyy3x0.14/vicezilove-kabely-nestinene/helukabel/18002/#
jenze 3x0,14mm2 vychazi skoro na 6Kc/metr. To je ve srovnani
1,3Kc/metr telefonniho kabelu hodne.

Mate tip na nejaky kabel? Klidne Cinsky obchod.

A jake se vam zdaji nejlepsi konektory s rychlym a jednoduchym
krimpovanim (krome RJ11/12/45)?

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl