RE: Ulepené trafo

Josef Šíp sip na raab.cz
Pondělí Květen 4 14:39:32 CEST 2015

Netece to z trafa ale po nejake dobre se rozpousti  buzirky na privodnich vodicich.
Ty buzirky co jsou nasunuty na vodicich na sekundarni strane.
Soudruzi v Polsku nekde udelali chybu, vyrobce http://www.indel.pl/
Jeden z duvodu proc jsme je prestali kupovat.

J.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Róbert Šuška
Sent: Monday, May 4, 2015 2:18 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Ulepené trafo

Dobrý deň,
Na priloženom obrázku je vidieť nepoužité toroidné trafo vytiahnuté zo sáčku, do ktorého vytiekol niečo ako šelak, alebo nejaká impregnačná hmota z toho trafa. Je to husté, čierne a lepí to... Na funkčnosť to asi nebude mať vplyv, pokiaľ je izolácia na vinutí v poriadku. Stretol sa už s tým niekto? Vie mi niekto povedať čo sa s tým stalo? Trafo je kúpené v GES elektronics v roku 2012 s označením GES07507001. Od tej doby ležalo v suchom šuplíku, v sáčku do ktorého mi ho zabalili v predajni, medzi ostatnými trafákmi ktorým nič nieje. Teraz by som ho chcel použiť, ale je potečené a celé ulepené. Skorej ako to začnem umývať liehom, alebo technickým benzínom chcel som vedieť či som sám alebo nie ☺. Resp. ak má niekto lepší nápad ako to vyčistiť tak sem s ním.

Ďakujem za odpovede.

Robo