Problém s SD kartou podruhé

hamouz na divesoft.cz hamouz na divesoft.cz
Pondělí Květen 4 11:01:53 CEST 2015

Zdravím konferenci

V únoru jsem zde řešil že se mi SD karta odmítá inicializovat
(konkrétní model, ne všechny). Problém jsem nakonec nevyřešil, koupili jsme
jiné karty, které fungovaly.

Poté co zásoba došla se koupily stejné karty (Kingston 8GB mikro
SDHC, class 4), které opět nefungují, ale jinak.

Karta se se mnou v zásadě baví:

  CMD0(0)                  odpoví 01  ok
  CMD8(0x1AA)              odpoví 01  000001AA   = Vdd 2.7-3.6V, ok
  CMD58(0)                 odpoví 01  00FF8000   = dtto, karta je busy, ok
  ACMD41(0x40100000)       odpoví 00, ale v podstatě ihned, timeout
                                      timer nezměří ani 10ms, ok, ale
                                      timeout je podezřelý
  CMD58(0)                 odpoví 00  80FF8000, tedy karta JE
                                      inicializovaná, ale NENÍ HC

Od tohoto okamžiku veškerá data která přečtu jsou konstantní, nezáleží
na tom jakou zadám adresu. Přitom to není garbage, dají se tam najít
řetězce jako typ karty, nějaké datuma čas a podobně.

Googlení nepomáhá (tedy mně, mohu se ptát blbě).

Jsem z toho dost zoufalý, nemáte někdo tip co s tím?

Tomáš