Bezdratova nabijecka

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Květen 4 08:09:34 CEST 2015

Jsou dva typy nabijecek. Jeden se strka pod kryt baterky a zapojuje nekde
uvnitr. Druhy typ se lepi na zapni stranu mobilu nebo dovnitr pod kryt
baterie, ale ma plochy kabel s mikro USB konektorem na konci.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jozef RAČEK" <Jozef_RACEK na tempest.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 04, 2015 8:01 AM
Subject: RE: Bezdratova nabijecka

Ako sa riesi co?

Nabijanie:
Nabijacka 230/5,1V, 2A -> kabel obycajne USB-mikroUSB - > "nabijacia
podlozka"
Telefon volne polozeny na nabijacej podlozke. Jeho konektory pouzitelne na
cokolvek, alebo nepripojene.

Ak chcete mat pripojeny telefon na PC, tak budete potrebovat dalsi kabel
USB-mikroUSB, ktorym
telefon pripojite k PC. V tomto pripade ale telefon (podla modelu) skusa
nabijanie cez kabel z PC.

Co sa tyka rusenia - zatial som neskusal pri tom nakopnut prehladovy
prijimac - neviem.
Mozem vyskusat,ale az cez weekend. Skor sa k tomu nedostatem.

Dodo