Suplera

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Březen 31 12:11:19 CEST 2015

Já myslím, že si člověk moc nevybere. Měl jsem relativně drahou (cca 1000kč) Kinexku. Měřila dobře ale... Když se do ní daly nové baterie tak asi měsíc fungovala bez problémů a pak začal blikat displej a blikal další asi tak rok než baterky opravdu došly. Docela mě to štvalo, ale zvyknul jsem si. Šupléra vydržela asi tak 3 až 4 roky a pak se odporoučela (bez zjevného důvodu) do silikonového nebe. Neměla automatické vypnutí ani zapnutí.

Brácha mi dal nějakou levnou "Lídlovku". Měřila dobře ale... Baterie v ní vydržela asi tak měsíc a půl - vopruz. Odešla do silikonového nebe asi po roce občasného používání. Měla automatické zapnutí a vypnutí.

Teď mám 2 nějaké levné šupléry něco přes rok a jsem velmi spokojen. Když jsem je v krámě vybíral přitočil se ke mně nějaký soustružník a poradil ať si koupím tento typ, že jich mají v práci asi 20 a fungují. Tak jsem ji koupil. Ta první stála asi 350kč a když jsem po 2 měsících šel pro druhou už byla asi za 500. Měří dobře, automaticky se zapne když s ní člověk pohne, automaticky se vypne po nějaké době nečinnosti, baterie jsou stále původní, dlouhodobě drží nulu, displej nebliká - prostě spokojentost. Ťuk, Ťuk, Ťuk :-). Bohužel nejsem doma a typ z hlavy nevím. Pokud bude zájem mohu ho napsat o víkendu až se dostanu domů.

Moje zkušenosti jsou tedy takové - všechny šupléry které se mi dostaly do ruky měřily přibližně stejně dobře. Problém je s výdrží baterií a firmwarem a to se při koupi nepozná. Nejlepší je nechat si poradit od někoho kdo je s nějakým typem dlouhodobě spokojen. Mechanickou mám stále chovanou jako zálohu - ale jak tu někdo napsal - kdo by se s tím pořád odečítal :-)

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, March 31, 2015 11:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: Suplera

ja bych jen varoval pred levnyma digi posuvkama, ze jsou znacne
nepouzitelne pri obracene cinnosti - tedy pokud jste prase (jako ja) a
obcas ji chcete pouzivat i pro nejake orysovani nebo rozmerovani.

Ty levne jsou silene pomale pri mereni a nastavit nejakou konkretni miru
je sileny opruz - nez se zobrazi hodnota tak uz jste nekde jinde.

Radek Vicek