[OT:] Jak predavat velka data?

Galloth lordgalloth na gmail.com
Pondělí Březen 30 11:46:57 CEST 2015

Ja bych se u FTP a velkeho souboru bal, ze to bude v prubehu prenosu padat.
Ono vice malych souboru mi zatim vzdy prislo jako spolehlivejsi. Ale to je
mozna problem spise nekvalitnich pripojeni (ruznymi mobily a podobne),
ktere co chvila resetuji pripojeni. Ale v kazdem pripade bych si u takto
velkeho souboru kontroloval checksum jestli projde v poradku.

Honza