[OT:] Jak predavat velka data?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Březen 30 09:57:45 CEST 2015

Napr. Total Commander
Files -> Split file
a na druhej strane Files-> Combine Files.
Kopirovat velky subor naraz nie je prilis dobry napad.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Monday, March 30, 2015 9:46 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT:] Jak predavat velka data?

Diky za tipy, ja to shrnu:

Soubor je video a jako takove je to pomerne blbe komprimovatelne (bez ztraty kyticky, ja to mam k dalsimu zpracovani), neexistuje, ze by to odesilate prevadel do nejakeho jineho formatu. Take bych radeji videl 6x1GB, ale bohuzel.

To, ze Google drive uz nabizi 15GB mi uniklo, mel jsem za to, ze tam bylo 5GB, takze jsem ho vyradil ze sledovani, otestuju, kazdopadne ted mi z browseru pise nejake podivne chyby.

O copy.com a mega.co.nz jsem nevedel vubec, vyzkousim, diky za tip (ono je tech sluzeb tolik, prave proto jsem se ptal tady).

Diky.

Pavel Kutina