jak prevest dtmf na cislo

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Březen 30 05:36:26 CEST 2015

Zdravím,
  ta tabulka je u "dospěláckých" ústředen samozřejmě rozvedena detailněji,
zde patrně až na úroveň jednotlivých čísel. Tj. pro účastníka platí,
že minmax pro 112 je 3-3 a třeba pro 1188 4-4.
  Na druhou stranu, když předáváme tísňová volání přes SS7 do O2, musíme
použít en-bloc formát se znakem F na konci (což je v SS7 ekvivalent #),
protože jinak by skutečně O2 dlouho čekal, zda ještě za číslem náhodou
nepošleme location data. Třeba mobilní operátoři je takto posílají přímo
za číslem jako součást volby.
  Zdraví Pavel