OT: mrtvo kvuli pocasi nebo serverum?

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Březen 28 23:13:33 CET 2015

http://press.web.cern.ch/update/2015/03/lhc-restart-update

http://home.web.cern.ch/scientists/updates/2015/03/lhc-report-x-rays-probe-cause-short-circuit

planovanie je pomerne presne, su ale dva scenare. Prvy je ze sa skrat
podari odparit a porucha zmizne, vtedy sa spusti o par dni. Druhy je ze
sa skrat nepodari odparit a bude treba magnet otvorit a vycistit.
Normalne je to praca na par hodin, ale kedze ma pracovisko teplotu -271
C cela operacia by trvala minimalne 10 tyzdnov (limit
ohrievania/chladenia je 1K/hodina, medzi 20K a 1.8K je to cela vecnost).
b.