[OT] Nákup na Ebay - free shipping

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 27 19:54:25 CET 2015

Motíte otevřít ticket, on se pak musí do určité doby vyjádřit. No a když se
nevyjádří včas, tak to posunete na arbitráž, kde svůj problém popíšete.

Když kliknete na to rozbalovací menu jak jste to koupil, resolve problem a
je to.

Aliexpress to má mnohem snažší, ale musíte se umět hádat, hlavně hned v
prvním napsat že je to vina prodejce a že on nese všecky náklady na poslání
zpět, ne vy.

Ebay údajně náklady zpět nahradí a pakk si je vymůže na prodejci, ale skutek
utek. Lžou jak američani.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jiří Majzlík Němeček" <jirry na centrum.cz>

On uz ten predmet vystavil znovu, ani mi o tom nenapsal. Ma tam uplne
stejne podminky:

http://www.ebay.com/itm/321707477543?_trksid=p2060353.m1438.l2661&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Vtipne je, ze tim padem uz se k tomu predmetu nemuzu vyjadrovat, nemuzu
nechat hodnoceni a nic. Zajimave je, ze ho muzu porad zaplatit :-)

Pri kontaktovani ebaye jsem kvetl. Oni nemaji zadny kontaktni formular,
musi se proklikat pres predem definovane okruhy dotazu a nakonec zadat
predmet, ktereho se dotaz/stiznost tyka. Coz je vtipne, protoze puvodni
predmet uz je z aukce stazeny, takze ho to vyhledavani proste nenajde.

Nakonec jsem skoncil u toho, ze jsem ten nove vystaveny nahlasil jako
zavadny v oblasti postovneho, ale zase - nejde tam zadat blizsi popis,
jenom se vybira z predem nastavenych moznosti a samozrejme ten problem
co resim tam explicitne neni.

Jsem zvedavej co z toho vyleze. Celkove me ale ebay dost rozhorcil,
ocekaval jsem, ze kdyz se proklikam a nenarazim na pouzitelny
predpripraveny scenar, bude tam univerzalni kontaktni formular. Nic
takoveho jsem ale nenasel (ovsem netvrdim, ze ta moznost neni, precejen
je patek :-)