[OT] Nákup na Ebay - free shipping

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Březen 27 15:11:21 CET 2015

On uz ten predmet vystavil znovu, ani mi o tom nenapsal. Ma tam uplne
stejne podminky:

http://www.ebay.com/itm/321707477543?_trksid=p2060353.m1438.l2661&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Vtipne je, ze tim padem uz se k tomu predmetu nemuzu vyjadrovat, nemuzu
nechat hodnoceni a nic. Zajimave je, ze ho muzu porad zaplatit :-)

Pri kontaktovani ebaye jsem kvetl. Oni nemaji zadny kontaktni formular,
musi se proklikat pres predem definovane okruhy dotazu a nakonec zadat
predmet, ktereho se dotaz/stiznost tyka. Coz je vtipne, protoze puvodni
predmet uz je z aukce stazeny, takze ho to vyhledavani proste nenajde.

Nakonec jsem skoncil u toho, ze jsem ten nove vystaveny nahlasil jako
zavadny v oblasti postovneho, ale zase - nejde tam zadat blizsi popis,
jenom se vybira z predem nastavenych moznosti a samozrejme ten problem
co resim tam explicitne neni.

Jsem zvedavej co z toho vyleze. Celkove me ale ebay dost rozhorcil,
ocekaval jsem, ze kdyz se proklikam a nenarazim na pouzitelny
predpripraveny scenar, bude tam univerzalni kontaktni formular. Nic
takoveho jsem ale nenasel (ovsem netvrdim, ze ta moznost neni, precejen
je patek :-)

JMN