uart pres opticke vlakno

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 27 14:44:43 CET 2015

Ano, to je taka pekna idealizovana krivka :-) Tych diablov a diablikov je
tam naozaj dost vela na to, aby to v praxi take dokonale nebolo.

Ak ta modulacia bude relativne mala a udrzis sa v nejakom pomerne uzkom
rozmedzi tej krivky, tak mozno do urcitej miery... Pochopitelne to zavisi
od toho, co od toho ocakavas. V kazdom pripade si ten budic musis postavit
s hejblatkami aby si si vedel nastavit aj bias aj amplitudu, a vymysliet
si metodu, ako tu linearitu zmerias (t.j. budit sinusom na maximum
amplitudy a pozerat spektrakom harmonicke v prijimaci).

Ten jeden tranzistor v budici pre tento pripad staci, lebo ak sa udrzis v
laserovacom rezime, tak vdaka stimulovanej emisii a optickemu rezonatoru
sa tie nosice ziarivo zrekombinuju takmer okamzite, o niekolko radov
rychlejsie ako v LED. Ako som bol pisal, LED/laser a digitalne/linearne
budenie, to su vsetko ine pripady; a nie je LED ako LED a nie je laser ako
laser...

wek