uart pres opticke vlakno

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Březen 27 11:14:47 CET 2015

Pre moje hratky sa chystam postavit toto:

http://electronics.stackexchange.com/questions/25375/current-modulator-for-laser-driver

Obvod by mal fungovat lepsie, pokial by na vystupe nebol tranzistor?
Alebo bude obvod fungovat  spravne aj tak?

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Friday, March 27, 2015 10:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: uart pres opticke vlakno

Trepem: toto je ekvivalent forward recovery a do zaverneho napatia sa v tomto obvode nejde prave kvoli oneskoreniu pri rozsvieteni co je ekvivalent reverse recovery. Ide sa len do skratu. Ale dovod je stale ten isty.

Kazda svietiaca vec sa budi inak, zo znalosti struktury a dejov v nej:
lasery pre rychle komunikacia sa napriklad budia stale prudom v priepustnom smere, ktory sa moduluje pod-prah/nad-prah; laserovanie pri prechode prudu pod prahovy zanikne velmi rychlo prave vdaka stimulovanej emisii ktora "zhodi" nadbytocne elektron-dierove pary.

wek