uart pres opticke vlakno

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 27 10:58:06 CET 2015

Trepem: toto je ekvivalent forward recovery a do zaverneho napatia sa v
tomto obvode nejde prave kvoli oneskoreniu pri rozsvieteni co je
ekvivalent reverse recovery. Ide sa len do skratu. Ale dovod je stale ten
isty.

Kazda svietiaca vec sa budi inak, zo znalosti struktury a dejov v nej:
lasery pre rychle komunikacia sa napriklad budia stale prudom v
priepustnom smere, ktory sa moduluje pod-prah/nad-prah; laserovanie pri
prechode prudu pod prahovy zanikne velmi rychlo prave vdaka stimulovanej
emisii ktora "zhodi" nadbytocne elektron-dierove pary.

wek