ot piatok - co sa najde v renomovanom laboratornom kontajneri...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 27 10:11:01 CET 2015

To chce remene dva, a to sa uz vola popruhy, sirky vhodnej na plece...
(poznas ten vtip, poloprenosne zariadenie = 1 rucka, prenosne zariadenie =
2 rucky)

Dano, nemohol by si nam to rozsvietit, prosim?

wek