ot fabia ako sa dostat ku servu riadenia

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Březen 26 18:24:26 CET 2015

Jj, kdo jezdil s P-V3S, ví o tom své :)
aze

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 26, 2015 5:15 PM
Subject: Re: ot fabia ako sa dostat ku servu riadenia

26.3.2015, 17:08:31

 IMHO vetsina zdejsich clenu, drive jezdila s auty bez posilovace
rizeni a mnozi to ani nevedeli.
Mala auta bez posilovace se standadne delala nekdy do r.2000.
A jezdi(lo) se s nimi uplne normalne. Jen kdyz to chtel clovek v klidu
na parkovisti, pretocit z pravyho rejdu do levyho, tak to holt neslo
jednim prstem, ale bylo treba trochu zabrat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz