ot fabia ako sa dostat ku servu riadenia

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 26 15:58:50 CET 2015

Ono by bylo mozna uplne  nejlepsi nejprve na to kouknout VAGem. Ten
ukaze co by to mohlo byt. A kdyz ne, jit po uniku, atd.
OBD adapter je za par dolaru a soft k tomu je i do androida - vycte
zavady z RJ. To by uz snad mela byt povinna vybava kazdeho, co si v aute
obcas neco dela sam...
Ono vadne cidlo vetsinou ukaze diagnosika, pise to neco jako spatny
signa od cidla....( cislo)