[OT] Nákup na Ebay - free shipping

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Březen 26 12:27:00 CET 2015

Tak jsem to zkontroloval a jeví se to tak, jak popisujete.

Čili podle mě buď chyba, nebo vědomý podvod prodejce.

Nebo nějaký mechanismus, který mi zcela uniká a je používán a
prezentován jako tzv. "normální"...

Viz třeba i dnešní nemoc http://cs.wikipedia.org/wiki/Relativismus a
související šílené jevy (černá je vlastně bílá, ano znamená ne....).

Potěšující může být jedině to, že z daných částek se asi nezhroutíte a
naopak získáte poučení do budoucna...

--
Jirka