Embedded Linux - boot z initramfs

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Březen 25 20:49:21 CET 2015

Zdravím,
  někdy se utne i dobrý tesař :-), ale v tom to není - za důkaz považuji to,
že bez té podpory blokových zařízení to skvěle funguje.
  Problém je někde v tom, že ta bloková vrstva (hledání root fs a boot z něj)
nějak vytlačí ten initramfs z "pořadu dne" a on se pak nemůže uplatnit.
  Dnes jsem měl jinou práci, nemohl jsem se tomu věnovat. Uvidím, třeba se
urve trochu času zítra.
  Zdraví Pavel