arduino - povikendovy povzdech

Me prijde jako idealni postup programovat ty AVR normalne v atmel
studiu, kdyz uz je zadarmo a je celkem spickove, pritom neni problem
pouzit libovolne open source knihovny z arduina nebo tam prizpusobit
projekty.
Nakonec ani portace na ARM neni velky problem, ale malo kdy to stoji za
to - jen nejake ovladace TFT a par dalsich povedenych kousku kodu jsem
zatim potreboval.