Embedded Linux - boot z initramfs

Ladman Jakub ladmanj na volny.cz
Středa Březen 25 17:27:06 CET 2015

Zdravím

Už jsem to nějakých pár let neřešil, takže jak je to v kernelu 4.0
přesně nevím.

Můžete nakopírovat co přesně kernel při bootu píše do konzole?

Napadá mě, že se tam, pokud se přidají ty mtd drivery do jádra, ten cpio
už nevejde, nebo že je někde nějaká preference root=/dev/mtd0 před tím
initramfs, nebo něco takového.

Pošlete taky .config jádra a cmdline, kterou předává bootloader.

JL