PCA HSO '51

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 25 15:50:42 CET 2015

Ano, to by mohlo byt pouzitelne pre pana kolegu Vaiza.

Je to podla mna implementovane perverzne - je tam adder ktory pri matchi
posuva compare hodnotu o hodnotu z ineho registra. Svojim sposobom je to
HW nahrada "rucneho" pricitania v preruseni pri pouziti HSO modu.

Pozeral som u toho EFM8UB1, a je to tiez len 8-bitove; pochybujem ze inde
by bolo viac, bo ta scitacka musi byt dost rychla a to nie je uplne male.

wek