PCA HSO '51

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 25 13:03:36 CET 2015

Myslim, ze sa mylite. Samotne pocitadlo (counter) je free-running, t.j.
pocita vzdy od 0000 do FFFF. Ten vyraz "reload" sa tam pouziva na
oznacenie synchronneho prenosu z medziregistra do compare registra.

Inaksie povedane, v ramci konkretnych nastaveni vstupnych hodin a modu PWM
sa neda modulovat frekvencia PWM, len stieda.

Nerobim s nimi, rad sa necham vyviest z omylu ak odcitujete z manualu.

wek