PCA HSO '51

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Březen 25 09:35:46 CET 2015

Ahoj,
chci využít hotovou desku s AT89C51ED2, 24MHz krystal pro generátor na
takové to domácí bastlení. Abych dosáhl co nejvyšší frekvence, chci
použít Programmable Counter Array v režimu High Speed Output mode.

Zarazilo mě ale, že jsem nenašel žádnou možnost, jak hardwarově nastavit
reload registrů CH:CL. Mohl bych to dělat softwarově, ale než se
přerušení vyvolá, než se provedou instrukce (minimálně JBC, MOV, MOV,
RETI), tak při Fclkperiph=24MHz a zdroji CLK/2 musí jít přesnost do háje.

Další cestou by mohlo být nechat CH:CL běžet a nastavovat CCAPxy, ale to
bude ještě pomalejší o výpočty.

Extrémní rychlosti nepotřebuju, spíš mě zajímá, jak se takové věci řeší
korektně.

Díky L.