Med?

Úterý Březen 24 12:30:51 CET 2015

On 24 Mar 2015 at 12:02, Jirka wrote:
> [...]
> vyuziti spodnich limitu toleranci apod. Neboli vyrobci a s nimi i
> prodejci lzou uz i v cislech. Proste skoro jako by Vam trvale nekdo
> prodaval 9 vajec misto 10...
>
> 2) material muze byt pocinovana med. Jednoduse overite pajecim pokusem.
> No a jestli je v tom i hlina nebo ne, se idealne da zjistit podelnym
> oskrabanim jednotliveho dratku cca do poloviny prumeru a naslednym
> ponorenim do kapky roztoku NaOH (louh sodny, SESR zatim nezakazal
> prodej). Med a tusim ze ani cin nebudou delat skoro nic, hlinik bude
> bourlive reagovat, rozpoustet se a tvorit plyn...
To bych mohl prilezitostně zkusit. Zatim asi zustanu u toho, ze jsem blbec ja a svet
me obelhat nechtel.

> Nemusim snad zduraznovat, ze NaOH je dost zakerna ziravina.
Takovejch by bylo, doufam, ze ke me neprijde kontrola protichemicke jednotky ;-)

Mimochodem, krasne cteni o nebezpecnosti dihydrogen monooxidu:
http://www.dhmo.org/facts.html
zejmena sekce What are some uses of Dihydrogen Monoxide?

D.