[OT ? doporucte]: bezdratova mys na ygl

Úterý Březen 24 07:33:52 CET 2015

Leta pouzivam krome dratovych mysi taky tri bezdratove:
- Dell UN733
- Genius DX-7100
- Logitech VX Nano
Vsechny tri mi funguji spolehlive na vsech moznych povrsich vcetne doma pruhledneho
skleneneho stolku (ale ten je uz docela poskrabany, tak to mozna pro mys je normalni
povrch). Uzivatelsky jsou prijemne, nedela mi problem je pouzivat dlouhodobe.

Dell je standardne dlouha, siroka, vysoka. Je to brandovany nejaky Logitech, z hlavy
nevim ktery. Pouzivam denne jednu v praci a jednu doma a pouzivam je rad (prisly
spolu s klavesnici, ktera mi mimochodem taky velmi vyhovuje). Krome dvou tlacitek a
mackaciho kolecka nahore ma jeste dve tlacitka vlevo pro palec, v ovladaci se da
komfortne nadefinovat co co dela, myslim ze dokonce pro kazdou aplikaci zvlast. Je
to standardni BT, dala by se provozovat se snad kazdym prijimacem (ale prisla s
vlastnim, tak pouzivam ten)
Genius je sice kratsi, ale o neco vyssi, pro dospelou ruku taky dobra; tu vozim s
notebookem, ma vlastni mini prijimac uchyceny na tele, takze se neztrati.
VX Nano je nejmensi, ale ma zajimavou moznost kolecka - freewheel anebo drncani.
Vlastni prijimac pod krytkou u baterky, jeho uklizenim se mys vypne.

Obe mensi maji soupaci vypinac, vsechny tri dve tlacitka pro palec navic ke
standardnim 2+K. Logitech a Dell naklapeci kolecko, Logitech jeste jedno centralni
tlacitko pred koleckem (nepouzivam).

Mel jsem i jine, ale tyhle tri muzu doporucit. Ani u tech dvou mensich mi nevadi
celodenni pouzivani, kdyz jsem na cestach.

V posledni dobe jsem mel v ruce kratce i nekolik novych s "modrym laserem", ale
nebyly vyrazne lepsi nez ty co mam, tak jsem je zas poslal dal. Ale zapamatoval jsem
si, ze byly vsechny docela dobre az na jednu s nejakym pro me neznamym jmenem.

Jak muzou fungovat na iglu nevim, myslim, ze jeho povrch je moc studeny a hrbolaty.

D.O.

PS Nevite o prezenteru, ktery by mel v tom USB cudliku krome prijimace i flasku?