OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymimagory...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Březen 23 13:02:48 CET 2015

>Původní zpráva ze dne 23.3.2015 od gatilo:

>Arduino za to nemůµe, resp. µe někdo pí±e pro Arduino, neznamená to
>automaticky, µe je to mamlas. Pro děti je to docela zajímavá
>platforma.

Ale ved si to sam sformuloval: je to zaujimave pre deti.

To je na hony vzdialene od "je to vhodne pre auto/priemysel".

Bohuzial, cim dalej tym viac tych deti dospieva bez toho, aby im toto
niekto poriadne vysvetlil.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list